piątek, 25 lipca 2014

Jestem Nessi :)

Hej!!
Jestem Nessi :) Mam 15 lat i interesuje się nie tylko modą i urodą, ale również muzyką, zwierzętami, a także  projektami diy, lubie tworzyć własną  :)
Na moim blogu będziecie mogli zobaczyć posty dotyczące:
*ulubieńcow miesiąca
*projekty deńko
*haule zakupowe
*recenzje
*od czasu do czasu może ukaże się "coś" diy
*myśle zrobić też "back to school"
ale większość postów będzie zależała od was :)
więc jak będziecie mieć jakiś pomysł piszcie w komentarzach :)
Wpisy będą ukazywać się ok. raz na tydzień :) Będę starać się to robić na bieżącą.. trzymajcie za mnie kciuki, żeby mi się udało :P
Zapraszam bo obserwacji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za każdy pozytywny komentarz :)
Obraźliwe komentarze usuwam...
Zostawcie link do swojego bloga, a na pewno go odwiedzę :)
Jeśli zainteresuje Cię mój blog to zaobserwuj,a napewno się odwdzięcze :)